خانه / افغانستان / مولوی عبدالکبیر: حقوق مهاجرین محفوظ بوده و کمک‌ها به آنان به گونه‌ی شفاف می‌رسد

مولوی عبدالکبیر: حقوق مهاجرین محفوظ بوده و کمک‌ها به آنان به گونه‌ی شفاف می‌رسد

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا عصر دیروز گذشته با خانم کیلی کلیمینتس، معاون کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و با هیأت همراه‌اش در قصر سپیدار دیدار و گفت‌وگو کرده اند.
انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی امارت اسلامی دیروز سه‌شنبه (۲۴جوزا) با نشر خبرنامه‌ای در رشته توییتی بیان کرده است که معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدارش با معاون کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اطمینان داد، که حقوق مهاجرین و عودت کننده‌گان و حقوق بشری همه‌ی‌ مردم افغانستان محفوظ است.
در اعلامیه آمده است که مولوی عبدالکبیر از توجه کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در خصوص حمایت مهاجرین و دعوت کنندگان ابراز امتنان نمود.
خبرنامه می‌افزاید که خانم کیلی در این دیدار در مورد هدف سفرش به افغانستان که کمک به عودت‌کنندگان و بیجاشدگان داخلی و حمایت از آنان می‌باشد،‌ معلومات ارایه نمود.
از سوی دیگر معاون سیاسی ریاست الوزرا با اشاره به برگشت مهاجرین به کشور گفته است که اکنون نسبت به گذشته زمینه خوب عودت مهاجرین فراهم شده به گفته وی کمک‌ها به آنان به گونه‌ی شفاف می‌رسد.
مولوی عبدالکبیر به خانم کیلی اطمینان داد که حقوق مهاجرین و عودت کنندگان و حقوق بشری همه مردم افغانستان محفوظ است.
خبرنامه خاطر نشان کرده است که معاون کمیشنری عالی ملل متحد در امور پناهندگان با اشاره به امنیت در کشور گفته است که اکنون با توجه به تامین امنیت سراسری در افغانستان می‌شود که فعالیت های خویش را در مناطق دوردست گسترش داد.
وی در اخیر تاکید کرد که افغانستان برای سازمان ملل در اولویت قرار دارد و این سازمان متعهد است که کمک‌های خویش را به این کشور همچنان ادامه دهد.

درباره خبرگزاری رویداد

2 دیدگاه

  1. Hello, I wish for to subscribe for this webpage to obtain latest updates, so where can i do it please assist.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*