خانه / ورزش / مقدماتی یورو ۲۰۲۴؛ پرتگال اسلواکیا را شکست داد

مقدماتی یورو ۲۰۲۴؛ پرتگال اسلواکیا را شکست داد

تیم ملی فوتبال پرتگال در پنجمین بازی از رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسلواکیا با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید.

اسلواکیا و پرتگال در دور پنجم مرحله گروهی مقدماتی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که این بازی با تک‌گل برونو فرناندز به سود سلسائوی اروپا به پایان رسید.

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد با گلزنی در دقیقه 43 جایگاه پرتگال را با 15 امتیاز در صدر جدول گروه J رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 تثبیت کرد.

پرتگال با این پیروزی، با 15 امتیاز در صدر جدول گروه J باقی ماند و اسلواکیا بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لوکزامبورگ، با 10 امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

در دیدار دیگر این رقابت ها تیم ملی اسپانیا یک پیروزی قاطع کسب کرد که در این بازی یک رکورد جدید هم به ثبت رسید.

در دور پنجم مرحله مقدماتی یورو 2024 از گروه A تیم ملی اسپانیا مهمان گرجستان بود و میزبان خود را با تحمیل شکست سنگین 7 بر یک تحقیر کرد.

در این بازی آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید سه بار در دقایق 22، 40 و 65، سولومون کویرخلیا در دقیقه 27 (گل به خودی)، دنی اولمو در دقیقه 38، نیکو ویلیامز در دقیقه 68 و لامینه یامال در دقیقه 74 گل‌های اسپانیا را به ثمر رساندند و تنها گل گرجستان هم در دقیقه 49 توسط گیورگی چاکوتادزه به ثمر رسید.

این دومین پیروزی اسپانیا در سه بازی‌اش در مرحله مقدماتی یورو 2024 بود که شاگردان لوئیس دلافوئنته را با 6 امتیاز بعد از اسکاتلند 12 امتیاز (از 4 بازی) در رده دوم جدول گروه A‌قرار داد.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*