خانه / ورزش / لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی بایرن مونیخ را سه بر صفر شکست داد

لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی بایرن مونیخ را سه بر صفر شکست داد

در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد منچستر سیتی و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و کار خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی بسیار راحت کند.

در این مسابقه، ابتدا رودری در دقیقه 27 روی شوتی از راه دور و دیدنی دروازه بایرن را باز کرد و در نیمه دوم هم ابتدا برناردو سیلوا در دقیقه 70 با ضربه سر و سپس هم ارلینگ هالند در دقیقه 76، دیگر گل های شاگردان پپ گواردیولا را وارد دروازه تیم توماس توخل کردند تا عملا بایرن شانس بسیار اندکی برای دیدار برگشت که چهارشنبه آینده در آلیانس آرنا برگزار می شود داشته باشد.

در دیگر بازی سه شنبه شب هم تیم اینتر موفق شد با نتیجه 2-0 از سد میزبان خود، تیم بنفیکا عبور کند و گام بلندی برای صعود به دور بعدی بازی ها بردارد.

دیدار تیم‌های بنفیکا و اینتر در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه دالوژ با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید.

اینتر و بنفیکا تاکنون ۳ بار برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که در این تقابل‌ها ۲ پیروزی سهم اینتر بوده و در دیگر مسابقه نیز نتیجه تساوی حاصل شده بود.

بنفیکا پس از صدرنشینی در گروهی که پاری سن ژرمن، یوونتوس و مکابی حضور داشتند، در مرحله یک هشتم نهایی موفق به عبور از سد بروخه شد. اینتر نیز پس از دوم شدن در گروهی که بایرن مونیخ، بارسلونا و ویکتوریا پلژن هم در آن بودند، در مرحله یک هشتم نهایی پورتو را در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا به این مرحله صعود کند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*