خانه / ورزش / لیونل مسی به‌عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ انتخاب شد

لیونل مسی به‌عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ انتخاب شد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی امریکا به‌عنوان بهترین بازیکن و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به‌عنوان بهترین سرمربی سال ۲۰۲۳ انتخاب شدند.

مراسم بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۳ (دوشنبه‌شب، ۱۵ جنوری) به میزبانی لندن و با حضور برخی از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال برگزار شد.

در این مراسم لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی با امتیاز برابر با هالند و به دلیل تعداد آرای ۵ امتیازی بیشتر، به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

ستاره سابق بارسلونای اسپانیا با ۳ عنوان رکورددار برنده جایزه بهترین بازیکن سال The Best شد.

طبق گزارش‌ها، ستاره آرژانتینی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که 17 سال پیاپی در ترکیب منتخب فیفا قرار می‌گیرد و از رونالدو و لواندوفسکی سبقت گرفت و رکورددار این جایزه شد.

در ادامه این مراسم، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با پیشی گرفتن از سیمونه اینزاگی و لوچانو اسپالتی به عنوان بهترین مربی فوتبال مردان در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

پپ گواردیولا با هدایت منچسترسیتی در سال ۲۰۲۳، به همراه این تیم فاتح پنج‌گانه شد و با این حساب، برای نخستین بار فاتح جایزه The Best شد.

در ادامه این مراسم به ترتیب بهترین دروازه بان، مدافعین، هافبک ها و مهاجمان در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند که قرار ذیل است:

تیبو کورتوا، کایل واکر، جان استونز، روبن دیاز، برناردو سیلوا، کوین دی‌بروینه، جود بلینگام، لیونل مسی، ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*