خانه / ورزش / رونالدو: لیگ برتر عربستان بهتر از لیگ امریکا است

رونالدو: لیگ برتر عربستان بهتر از لیگ امریکا است

کریستینو رونالدو، ستاره باشگاه النصر عربستان در واکنش به پیوستن لیونل مسی به باشگاه انترمیامی امریکا می‌گوید که لیگ برترعربستان بهتر از لیگ حرفه‌ای فوتبال امریکا (MLS) است.

ستاره پرتگالی سابق باشگاه رئال مادرید این اظهارات را در پرتگال بعداز ختم بازی دوستانه النصر با سلتاویگو بیان کرده است.

کریستیانو رونالدوی 38 ساله پس از شکست 5 بر صفر النصر مقابل سلتاویگو در دیداری دوستانه در جریان پیش‌فصل به رسانه ها گفت: “صد درصد مطمئن هستم که دیگر برای بازی کردن به یک تیم اروپایی بازنخواهم گشت چون من 38 ساله هستم.”

وی همچنان افزود: “فوتبال اروپا تا حد زیادی کیفیت خود را از دست داده است. تنها لیگ معتبر که هنوز هم خوب است، لیگ برتر انگلیس است. آنها خیلی جلوتر از تمام لیگ‌های دیگر هستند.”

بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به نوعی در کنایه به لیونل مسی که به تازگی با امضای قراردادی دو ساله به اینتر میامی در لیگ MLS ملحق شد، اظهار داشت: “لیگ عربستان بهتر از MLS است.”

“حالا تمامی بازیکنان (سرشناس) به لیگ عربستان می‌آیند. در طول یک سال بازیکنان سطح بالای بیشتری هم به عربستان خواهند آمد. در عرض یک سال، لیگ عربستان، لیگ‌های ترکیه و هالند را خواهد گرفت.”

گفتنی است که پس از پیوستن رونالدو به لیگ عربستان، تاکنون بازیکنان نامداری همچون کریم بنزما، اِن‌گولو کانته، روبن نوس، کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی، مارسلو بروزوویچ، ژوتا و سرگئی میلینکوویچ ساویچ  به تیم‌های عربستانی ملحق شده‌اند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*