خانه / ورزش / تساوی آرسنال و لیورپول در یک بازی دیدنی در آنفیلد

تساوی آرسنال و لیورپول در یک بازی دیدنی در آنفیلد

شاگردان آرتتا نتوانستند در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول دو گل خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند و بازی دو بر دو مساوی شد.

در هفته سی ام از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و شاگردان میکل آرتتا که در کورس قهرمانی هستند، در این بازی یک امتیاز گرفتند و نتوانستند هر سه امتیاز بازی را بگیرند.

در این دیدار آرسنال ابتدا دو گل به ثمر رساند اما شاگردان آرتتا نتوانستند در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول دو گل خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند و بازی دو بر دو مساوی شد. دو گل آرسنال توسط گابریل مارتینلی در دقیقه 8 و گابریل ژسوس در دقیقه 28 زده شدند. پاس گل دوم آرسنال را گابریل مارتینلی داد تا در این بازی یک گل زده باشد و یک پاس گل داده باشد.

شاگردان یورگن کلوپ و میکل آرتتا در حالی به مصاف هم رفتند که در این فصل جزیره کاملا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. لیورپول در فصل جاری خلاف سال‌های گذشته در جمع مدعیان جایی ندارد اما آن سو آرسنال با سرمربی جوانش در صدر جدول قرار دارد و توپچی‌ها می‌توانند پس از ۱۹ سال قهرمانی در لیگ جزیره را جشن بگیرند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*