خانه / ورزش / زمان مبارزه کارنر مک‌گرگور و داستین پوریر مشخص شد

زمان مبارزه کارنر مک‌گرگور و داستین پوریر مشخص شد

کارنر مکگرگور و داستین پوریر در ماه جنوری 2021 در لاس ویگاس آمریکا مبارزه می‌کنند.

سازمان UFC در بیانیه رسمی تاریخ مبارزه کارنر مک‌گرگور و داستین پوریر را اعلام کرد.

دان وایت، رئیس سازمان UFC گفت:

” هیچ نگرانی وجود نداشت که مک گرگور در 23 جنوری 2021 مقابل داستین پوریر در قفس مبارزه نرود، این مبارزه هیجانی تماشایی در ماه جنوری سال آینده برگزار خواهد شد.”

آخرین مبارزه مک گرگور در ماه ژانویه مقابل دونالد سرونی با بیهوش کردن حریف طی ۴۰ ثانیه در دسته نیمه سبک‌وزن اتفاق افتاد و بعد از آن در ماه ژوئن برای بار سوم بازنشستگی خود را از این ورزش اعلام کرد. 

مک‌گرگور ۳۲ساله در مبارزه اول مقابل پوریر در سال ۲۰۱۴ در دسته پر وزن او را در راند اول بیهوش کرد اما از آن زمان تاکنون در مقایسه با اولین باری که علیه کانر مک‌گرگور به میدان مسابقه رفت، پوریر به رزمی‌کار خیلی بهتری مبدل شده است. این مبارز آمریکایی سال گذشته قهرمان دسته میان‌وزن یواف‌سی شد. البته پیش از آن که این عنوان را به حبیب نورماگومدوف، قهرمان بدون چون و چرای آن زمان ببازد. 

گمانه‌زنی‌هایی بود که مبارزه‌ای مجدد میان مک‌گرگور و پوریر می‌تواند برای کسب عنوان قهرمانی دسته سبک‌وزن باشد که به تازگی خالی شده و پیش از آن در دست نورماگومدوف بود که ماه گذشته بازنشست شد. این مبارز روسی که در سال ۲۰۱۸ بر مک‌گرگور پیروز شد، جاستین گیجی، قهرمان میان وزن یواف‌سی را در رقابت ۲۵۴ این مسابقات در «جزیره مبارزه» در ابوظبی، در راند دوم تسلیم قفل مثلثی خود کرد تا به رکورد ۲۹ پیروزی متوالی بدون هیچ شکست دست یابد. کمی بعدتر، «عقاب داغستان» اعلام کرد این مبارزه آخرین حضور او در رقابت‌های یواف‌سی بود. 

مک گرگور 32 ساله درعموم 26 بار در مقابل حریفان داخل قفس رفته که این میان 22 بار پیروز شده و 4 شکست را در کارنامه به ثبت رسانده و ازمیان 22 پیروزی اش 19 بار توانسته با ناک اوت حریفان را مغلوب کند.

داستین پوریر 31 ساله آمریکایی هم حریف سرسخت برای مک گرگور است وی مجموع 33 بار در میدان مبارزه در مقابل حریفان خود رفته که از این میان 26 برد و 7 شکست درکارنامه دارد. همچنان پوریر از میان 26 برد دوازده بار موفق شده تا بوسیله ناک اوت در مقابل حریفان خود به پیروزی برسد.

بر اساس بیانیه سازمان UFC قرار است مبارزه این دو مبارز موفق در ماه جنوری سال آینده در لاس ویگاس ایالات متحده آمریکا برگزار شود.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*