خانه / ورزش / رقابت های بیست اوره کریکت افغانستان و پاکستان در ماه مارچ برگزار می‌شود

رقابت های بیست اوره کریکت افغانستان و پاکستان در ماه مارچ برگزار می‌شود

نهاد های اداره کننده کریکت افغانستان و پاکستان سرانجام به روز دوشنبه برگزاری سه بازی بیست اوره میان تیم های کریکت دو کشور را تایید کردند.

تاریخ دقیق این مسابقات مشخص نیست، اما عبدالله جان پکتانی، رئیس بخش رسانه های کریکت بورد افغانستان می گوید که برگزاری این سلسله رقابت ها در ماه مارچ امسال طرحریزی شده است.

«در مورد برگزاری سه مسابقه بین المللی بیست اووره در ماه مارچ با پاکستان باید بگویم که مذاکرات با کریکت بورد پاکستان برای تعیین موعد آن جریان دارد. امید است که افغانستان میزبانی این بازی ها را در ماه مارچ بدست گیرد. »

کریکت بورد افغانستان، برگزاری رقابت ها میان تیم های کریکت دو کشور را پس از آن تقاضا کرد که کریکت بورد استرالیا در ۱۲ ماه جنوری به خاطر محدودیت های حکومت طالبان در زمینه تحصیل دختران و کار زنان در افغانستان٬ سه بازی یک روزه بین المللی را که در ماه مارچ در نظر گرفته شده بود، لغو کرد.

پس از اعلام استرالیا، میرویس اشرف رئیس کریکت بورد افغانستان به امارات متحده عربی رفت و در آنجا با مقامات کریکت بوردهای بسیاری از کشورها از جمله پاکستان ملاقات کرد .

رئیس کریکت بورد افغانستان از آنها خواست که به جای استرالیا، سه بازی یک روزه بین المللی را باتیم افغانستان انجام دهند.

اما پاکستان در آن زمان گفت که به جای بازی های یک روزه، سلسله بازی های بیست اووره را انجام داده می تواند .

نجم ستی رئیس کریکت بورد پاکستان نیز به روز دوشنبه تایید کرد که این سه مسابقه بیست اووره بین پاکستان و افغانستان در پایان ماه مارچ برگزار خواهد شد.

اما آقای ستی تاریخ مشخص این رقابت ها را افشأ نکرد.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*