خانه / ورزش / بازی نهایی جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ امروز برگزار می‌شود

بازی نهایی جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ امروز برگزار می‌شود

تیم‌های ملی کریکت هند و استرالیا امروز (یکشنبه، ۲۸ عقرب) در بازی نهایی جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ در ورزشگاه نارندرا مودی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

تیم ملی کریکت هند در این دور از جام جهانی با یک عملکرد بی‌نقص و فوق‌العاده از مرحله گروهی عبور کرد و با ۱۸ امتیاز با پیروزی در تمام ۹ بازی این مرحله به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

هند در بازی نیمه نهایی به مصاف تیم کریکت نیوزلند رفت و با درخشش ویرات کوهلی و محمد شامی توانست از سد تیم قدرتمند نیوزلند نیز عبور کند و به دیدار نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.

در مقابل تیم کریکت استرالیا در دو بازی اول مرحله نیمه نهایی در برابر تیم های هند و افریقای جنوبی شکست خورد اما دوباره به خود آمد و در هفت بازی دیگر از مرحله  گروهی  در تمام بازی هایش به برتری رسید.

زردپوشان در بازی نیمه نهایی به مصاف افریقای جنوبی رفتند که در نهایت در یک بازی دشوار توانستند افریقای جنوبی را شکست داده و در دیدار نهایی مقابل میزبان این رقابت‌ها تیم کریکت هند قرار بگیرند.

شایان ذکر است که تیم کریکت استرالیا با پنج عنوان قهرمانی یکی از پرافتخار ترین تیم ها در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.

دو تیم فینالیست امروز یکشنبه، ۱۹ نوامبر راس ساعت ۱ بعداز ظهر در ورزشگاه نارندار مودی در شهر احمد آباد هند به مصاف هم خواهند رفت.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*