خانه / ورزش / آنتونی به صورت موقت از ترکیب منچستریونایتد اخراج شد

آنتونی به صورت موقت از ترکیب منچستریونایتد اخراج شد

باشگاه فوتبال منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که آنتونی، ستاره برزیلی تا اطلاع ثانوی و روشن شدن اتهامات، از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده است.

باشگاه فوتبال منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید اتهامات وارد شده علیه آنتونی، ملی‌پوش برزیلی «شیاطین سرخ»، او را تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشت.

پایگاه خبری «UOL» برزیل در گزارشی فاش کرد که «آنتونی، وینگر برزیلی باشگاه فوتبال منچستریونایتد توسط دادگاه سائوپائولوی برزیل به دلیل خشونت خانوادگی علیه گابریلا کاوالین، نامزد سابقش در زمانی که باردار بوده مورد بازجویی قرار گرفته است».

باشگاه منچستریونایتد، عصر یک‌‌شنبه 19 سنبله،  با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تایید اتهامات واردشده علیه آنتونی، او را تا زمان رسیدگی به این قضیه از باشگاه کنار گذاشت.

در این اطلاعیه آمده است: «منچستریونایتد اتهامات مطرح شده علیه آنتونی را تایید می‌کند. بازیکنانی که در مسابقات بین‌المللی شرکت نکرده‌اند، قرار است روز دوشنبه به تمرینات بازگردند، با این حال، با آنتونی توافق شده است که تا زمان رسیدگی به اتهامات، بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیندازد. ما به عنوان یک باشگاه، اعمال خشونت‌آمیز را محکوم می‌کنیم. ما اهمیت حفاظت از همه کسانی که در این وضعیت دخیل هستند را درک می‌کنیم و تاثیر این اتهامات بر بازماندگان را می‌پذیریم».

پس از شکایت همسر سابق آنتونی، در چند روز پسین دو زن دیگر نیز مدعی شدند که آنتونی به آنها پیشنهاد رابطه جنسی را داده، اما وقتی آنها رد کرده اند، مورد خشونت قرار گرفته اند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*