خانه / ورزش / لیگ برتر انگلیس: پیروزی سیتی، تاتنهام و یونایتد در شب شکست چلسی

لیگ برتر انگلیس: پیروزی سیتی، تاتنهام و یونایتد در شب شکست چلسی

شنبه شب چندین دیدار حساس از رقابت های لیگ برتر انگلیس در قاره سبز برگزار شد که در مهمترین دیدار ها منچسترسیتی، تاتنهام، و منچستریونایتد توانستند در برابر حریفان به برتری برسند.

چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

چلسی که بعد از منصوب شدن فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت این تیم اولین بازی‌اش را با هدایت او انجام می‌داد امشب در مولینکس، خانه ولورهمپتون، به مصاف این تیم رفت و با گل تماشایی نونز در نیمه اول مسابقه 1-0 شکست خورد تا لمپارد اولین شکست خود در دوره جدید حضورش روی نیمکت چلسی را تجربه کند.

عکس العمل تلخ لمپارد پس از شکست چلسی در برابر وولوز

در بازی همزمان دیگر تیم لندنی، تاتنهام با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود تیم برایتون گذشت. در این بازی که سرمربیان ایتالیایی دو تیم  کریستین استیلنی در تاتنهام و روبرتو دزربی در برایتون با یکدیگر درگیر و اخراج شدند، سون هئونگ مین در دقیقه ۱۰ و هری کین در دقیقه ۷۹ برای تاتنهام گلزنی کردند و دانک در دقیقه ۳۴ تنها گل برایتون را به ثمر رساند.

تاتنهام با کسب شانزدهمین پیروزی فصل خود فاصله‌ ۳ امتیازی‌اش با منچستریونایتد را حفظ کرد تا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بماند.

منچستریونایتد با پیروزی 2-0 برابر اورتون توانست موقتا از نیوکسل فاصله بگیرد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. در این بازی مارکوس رشفورد در دقیقه ۸۱ به دلیل مصدومیت تعویض شد.

منچستریونایتد، تیم چهارم جدول لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان اورتون بود؛ در حالی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد. اورتون که با شان دایش کمی از قعر جدول فاصله گرفته و به رده شانزدهم رسیده، این روزها شرایط بهتری دارد ولی شیاطین سرخ در خانه کاملا برتر از میهمان بودند و در نهایت نیز برنده شدند.

در دیدار حساس دیگرتیم فوتبال منچسترسیتی در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی 4-1 از پیش رو بردارد.

منچسترسیتی در هفته سی‌ام لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با دو گل ارلینگ هالند، یک گل از جک گریلیش و یک گل از خولین آلوارز از روی نقطه پنالتی در مقابل تک‌گلی که ساوتهمپتون توسط سکو مارا به ثمر رساند حریفش را 4-1 شکست دهد.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*