خانه / ورزش / لیگ برتر انگلیس؛ یونایتد دربی منچستر را برد

لیگ برتر انگلیس؛ یونایتد دربی منچستر را برد

اولین دربی منچستر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را منچستریونایتد با کامبک دیدنی و دیرهنگام به سود خود به پایان رساند.

در اولین بازی از روز دوم هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساندند.

یونایتد در حالی ۳ امتیاز این بازی را برای ثبت دوازدهمین برد خود در هجدهمین بازی فصلش کسب کرد که در دقیقه ۶۰ دروازه‌اش توسط جک گریلیش باز شد و تا ۱۲ دقیقه به پایان هم از رقیب همشهری عقب بود.

در دقیقه ۷۸ برونرو فرناندز هافبک پرتغالی من‌یونایتد روی حرکت هوشمندانه هم‌تیمی مارکوس رشفورد که در موقعیت آفساید تنها توپ را مشایعت کرد اما به آن ضربه نزد، دروازه سیتی را باز کرد.

 سیتی هنوز از شوک این گل خارج نشده و در حال اعتراض به تصمیم داور بود که ۴ دقیقه بعد مارکوس رشفورد باز هم تیمش را به گل رساند و این بار خودش در نقش گلزن ظاهر شد و با فرار از تله آفساید پاس آنتونی را به گل دوم منچستر تبدیل کرد.

منچستریونایتد که هفته‌های اخیر در فرم فوق العاده خود قرار داشته و از پیروزی ماه آگوست برابر لیورپول، هیچ تیمی در لیگ برتر بیشتر از یونایتد امتیاز کسب نکرده است (35 امتیاز حاصل یازده برد، دو تساوی و دو باخت). یونایتد در 10 بازی اخیر خود شکست نخورده بود و در پانصدمین حضور پپ گواردیولا به‌عنوان مربی در بازی‌های لیگ، به‌دنبال ادامه این روند بود. بازی رفت دو تیم در ماه اکتبر با برتری 6-3 سیتی به اتمام رسید.

به این ترتیب بازگشت یونایتد این تیم را به رده سوم جدول و فاصله یک امتیازی منچسترسیتی رده دومی و ۶ امتیازی آرسنال صدرنشین (البته با یک بازی بیشتر) رساند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*