خانه / ورزش / رونالدو در اولین بازی برای النصر مقابل مسی به میدان میرود

رونالدو در اولین بازی برای النصر مقابل مسی به میدان میرود

کریستینو رونالدو در اولین بازی برای النصر عربستان مقابل پاریس سن ژرمن و مسی به میدان میرود.

رودی گارسیا، سرمربی النصر گفته است که کریستیانو رونالدو قبل از انجام اولین بازی خود در لیگ برای تیم جدیدش، می‌تواند در دیداری دوستانه در ماه جاری برابر پاریس سن ژرمن بازی کند.

رونالدو اولین بازی از دو بازی داخلی النصر در روز جمعه را پس از محرومیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به دلیل شکستن تیلیفون یک هوادار پس از شکست منچستریونایتد مقابل اورتون از دست داد.

رودی گارسیا تایید کرد که ستاره 37 ساله پرتگالی بازی لیگ مقابل الشباب را نیز از دست خواهد داد و اولین بازی خود را در 22 جنوری برابر الاتفاق انجام خواهد داد – مگر اینکه در تاریخ 19 جنوری به میزبانی ریاض در تیمی متشکل از بازیکنان النصر و الهلال برابر لیونل مسی و پاری سن ژرمن بازی کند.

گارسیا گفت که ورود رونالدو به عربستان سعودی شبیه به انتقال پله به نیویورک کاسموس بود و این باشگاه کمتر شناخته شده عربستانی را که از زمان جذب رونالدو بیش از 10 میلیون دنبال کننده جدید در اینستاگرام جمع آوری کرده، در کانون توجه قرار داده است.

گارسیا گفت: “در ماه‌های اخیر، بین منچستریونایتد، تیم ملی و همچنین در زندگی خصوصی، او لحظات آسانی نداشته است. اگر او دوباره لذت بازی کردن را بیابد، هدف خوبی برای رسیدن به آن خواهد بود.”

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*