خانه / ورزش / یوونتوس 2 – 2 آ اس رم؛ فرار بانوی پیر از شکست با دبل رونالدو

یوونتوس 2 – 2 آ اس رم؛ فرار بانوی پیر از شکست با دبل رونالدو

در حساس ترین بازی های سری آ ایتالیا شب گذشته تیم های یوونتوس و رم در دومین بازی فصل به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

قهرمان فصل قبل سری آ بازی را هجومی آغاز کرد اما این روبا ها بود که گول نخست بازی را به ثمر رساندند. ضد حمله بازیکنان رم در داخل خط محوطه جریمه باعث گرفتن یک ضربه پنالتی برای آ اس رم گردید که جوردان مهاجم رم توپ را تبدیل به گول کرد.

در ادامه بازی، بانوی پیر در تلاش به ثمر رساندن گول مساوی بود که در دقیقه ای 44 بازی داور برای یوونتوس خطا پنالتی اعلام کرد رونالدو که با تلاش خود یوونتوس را صاحب ضربه پنالتی کرد پشت توپ ایستاده و برخلاف جهت دروزاه بان روم توپ را وارد گول کرد.

از گول تساوی یوونتوس دیری نگذشته بود که رم در دقایق پایانی نیمه نخست یکبار دیگر از یوونتوس به پیش افتاد ضد حمله فوق العاده ای روم خط دفاع بانوی پیر را مهار کرد و توپ به جوردان زننده گول نخست بازی رسید مهاجم با تجربه ای روم با یک بغل پای بینظیر گول دوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه نخست با پیروزی روبا ها خاتمه یافت با شروع نیمه دوم رونالدو و یارانش نمیخواست که بازی را به حریف واگذار کنند به حمله های خود ادامه دادند تا اینکه یکبار دیگر به کمک ستاره پرتگالی بازی به تساوی کشانده شد. دقیقه 69 بازی رونالدو با یک ضربه سر مهارناشدنی گول دوم یوونتوس را به ثمر رساند.

در ادامه بازی هر دوتیم تلاش برای به ثمررساندن گول پیروزی انجام دادند اما تلاش ها باری گول پیروزی بی حاصل بود و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت. قابل ذکر است که ناپولی به دو پیروزی و تفاضل گول بهتر اکنون در صدر جدول سری آ قرار دارد.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*