خانه / ورزش / یورو ۲۰۲۴؛ انگلیس و اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

یورو ۲۰۲۴؛ انگلیس و اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

در روز دوم مسابقات مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴، انگلیس و اسپانیا به ترتیب توانستند اسلواکیا و گرجستان را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

این دیدارها شب گذشته (۳۰ جون) در آلمان، کشور میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برگزار شد.

در بازی اول، انگلستان و اسلواکیا به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه، تیم انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر یک اسلواکیا را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یابد.

در این بازی ایوان شرانز توانست در یک موقعیت تک به تک در دقیقه ۲۵ دروازه انگلیس را باز کند. در حالی‌که کمتر از یک دقیقه تا پایان بازی وقت مانده بود، جود بلینگام بازی را به تساوی کشاند و هری کین در همان دقایق آغازین وقت‌های اضافی گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی، تیم ملی فوتبال اسپانیا به مصاف گرجستان رفت و توانست با یک پیروزی آسان و پرگل چهار بر یک به مرحله بعد صعود کند.

در این بازی، در دقیقه ۱۷ لی نورمان روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد، اما این برتری برای گرجستان دوام نداشت و در دقایق پایانی نیمه اول رودری گل تساوی اسپانیا را وارد دروازه حریف کرد.

در نیمه دوم، اسپانیا بازی را هجومی دنبال کرد و توانست با گل‌های فابین رویز در دقیقه ۵۱، نیکو ویلیامز در دقیقه ۷۵ و دنی اولمو در دقیقه ۸۳ بازی را با نتیجه چهار بر یک به سود خود خاتمه دهد.

با این پیروزی‌ها، انگلستان در دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها یورو ۲۰۲۴، حریف تیم ملی فوتبال سویس و اسپانیا به مصاف تیم ملی فوتبال آلمان خواهد رفت.

در بازی‌های دیگر از مرحله یک‌هشتم نهایی، امشب، ابتدا فرانسه و بلجیم با یکدیگر دیدار می‌کنند و سپس پرتغال به مصاف اسلووانیا خواهد رفت.

درباره Eltaf Amiri

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*