خانه / افغانستان / کرزی: حكومت بايد در راستای حجاب از نرمی کار گیرد

کرزی: حكومت بايد در راستای حجاب از نرمی کار گیرد

رییس جمهور پیشین کشور در واکنش به صحبت‌های اخیر وزارت امر بالمعروف و نهی از منکر در مورد پوشش صورت برای مجریان زن در برنامه‌های تلویزیونی گفته است که حجاب یک دستور شرعی است که زنان افغان همواره آن را با کمال افتخار رعایت کرده است.
حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور ناوقت دیروز یک‌شنبه (اول جوزا) در رشته توییتی بیان کرده است که حجاب یک دستور شرعی بوده که همواره از سوی زنان و دختران افغان با کمال افتخار رعایت شده است او افزوده است که فقط از کیفیت صحبت کرده نباید سخنان‌اش سوی تعبیر شود. کرزی تاکید کرد که خواهران و دختران افغان از حجاب و در عین حال از حکومت آگاهی کامل دارد.
رییس جمهور پیشین کشور خطاب به حکومت امارت اسلامی کرده و گفته است در راستای حجاب به شما توصیه می‌کنم در این زمینه از نرمی ‌و مهربانی کار گیریید.
این در حالی است که چندی پیش کرزی در صحبت به شبکه سی‌ان‌ان گفته بود که پوشش صورت حجاب نیست و از مجریان زن خواسته بود که از این دستور اطاعت نکنند.
گفتنی است که اخیرا وزارت امربالمعروف و نهی از منکر طی یک اعلامیه دستور داده بود که تمامی مجریان زن در جریان برنامه مکلف است که صورت خود را بپوشانند.
این وزارت تاکید کرد در صورت که از دستور سرپیچی شود با ولی‌های شان برخورد صورت خواهد گرفت.

درباره خبرگزاری رویداد

1 دیدگاه

  1. This is the perfect blog for anyone who wishes to find out about this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want toÖHaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that has been discussed for many years. Excellent stuff, just great!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*