خانه / ورزش / پیروزی فرانسه و پرتغال درشب سقوط سوئد از لیگ ملت های اروپا
Soccer Football - UEFA Nations League - Group C - Croatia v Portugal - Stadion Poljud, Split, Croatia - November 17, 2020 Portugal's Ruben Dias celebrates scoring their third goal with Cristiano Ronaldo and teammates REUTERS/Antonio Bronic

پیروزی فرانسه و پرتغال درشب سقوط سوئد از لیگ ملت های اروپا

در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، فرانسه و پرتغال در مقابل سوئد و کرواسیا به پیروزی رسیدند.

خروس که با پیروزی مقابل پرتغال از قبل صعود شان را به مرحله حذفی لیگ ملت های اروپا مسجل کرده بودند در آخرین دیدار از این رقابت ها توانستند در شهر پاریس مقابل سوئد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند.

فرانسه در دقیقه 4 با گلی که ویکتور کلاسون برای سوئد زد از میهمان خود عقب افتادند اما اولیویه ژیرو در دقیقه 16 آنها را به بازی برگرداند. بنجامین پاوار در دقیقه 36 خروس‌ها را پیش انداخت و ژیرو با زدن دومین گل خود در دقیقه 59 خیال شاگردان دیدیه دشان را از بابت پیروزی آسوده کرد.کوایسون در دقیقه 88 اختلاف را برای سوئدی‌ها به حداقل رساند اما در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده فرانسه دوباره با گلزنی کینگزلی کومان اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در بازی همزمان این گروه، تیم‌های ملی کرواسی و پرتغال به میزبانی کروات‌ها به میدان رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 پرتغال خاتمه یافت.

 روبن دیاس دو بار در دقیقه 52 و 90 و ژوائو فلیکس در دقیقه 60 گل‌های پرتغال را به ثمر رساندند و هر دو گل کرواسی هم توسط متئو کواچیچ در دقایق 29 و 65 رقم خورد. ضمن اینکه کرواسی از دقیقه 51 با اخراج مارکو روگ 10 نفره به کار خود ادامه داد.

کریستینو رونالدو با تلاش های فراوان برای دومین بازی متوالی است که برای پرتغال موفق به گلزنی نمی شود ستاره پرتغالی یوونتوس که تنها 7 گول فاصله دارد تا رکورد بهترین گلزن ملی که اکنون نزد مهاجم ایرانی علی دایی می باشد را بشکند.

با این نتایج در جدول گروه 3 لیگA، فرانسه 16 امتیازی شد و پرتغال با 13 امتیاز در رده دوم باقی ماند. تیم‌های کرواسی و سوئد هم هر دو با سه امتیاز و به خاطر نتایج بازی‌‌های رودررو به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند و به این ترتیب سوئد به لیگ B سقوط کرد.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*