خانه / افغانستان / وزارت دفاع:مانور نظامی در ولسوالی سپین بولدک انجام شد
خبرگزاری رویداد:وزارت دفاع:مانور نظامی در ولسوالی سپین بولدک انجام شد

وزارت دفاع:مانور نظامی در ولسوالی سپین بولدک انجام شد

دوشنبه27اسد1399:

وزارت دفاع ملی روز گذشته از انجام تطبیقات یا مانور نظامی در ولسوالی سپین بولدک ولایت قندهار در نزدیکی خط دیورند خبر داده است.

 در یک خبر نامه وزارت دفاع ملی آمده است که نیرو های دفاعی و امنیتی افغانستان پس از انجام مانور های نظامی در ولسوالی های «گوشته» ولایت ننگرهار و« زازی»ولایت پکتیا در نزدیکی خط دیورند، امروز این مانور نظامی را در ولسوالی سپین بولدک ولایت قندهار در جنوب انجام دادند.

 در خبرنامه آمده است که  نظامیان افغان این مانور نظامی را تحت عنوان « شهدای حملات راکتی پاکستان» راه اندازی کرده اند.

بربنیاد اعلامیه وزارت دفاع ملی در این تطبیقات یا مانور نظامی نیرو های زمینی، نیرو های کماندو، قوت های ضربتی ، نیروهای سرحدی  و نیرو های هوایی  این کشور شرکت داشتند و با کار برد سلاح های سبک و سنگین قدرت و توانایی نظامی شان را به نمایش گذاشتند.

 جنرال محمد یاسین ضیاء، لوی درستیز افغانستان و شماری از جنرالان بلند پایه دیگر نیز هنگام نمایش این مانور نظامی در سپین بولدک حضور داشتند و این تطبیقات نظامی را ارزیابی می کردند.

 در اعلامیه آمده است که لوی درستیز افغانستان گفته است:« افغان ها اطمینان داشته باشند که نیرو های ملی دفاعی و امنیتی از تمامیت ارضی افغانستان مستقلانه و به هر قیمتی دفاع خواهند کرد.»

شماری از باشنده گان ولسوالی سپین بولدک از این تطبیقات استقبال کرده و با سر دادن شعار هایی حمایت و پشتیبانی شان را از نیروهای امنیتی افغانستان اعلام کردند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*