خانه / افغانستان / مقامات: در سه ولسوالی غزنی بیش از ۸۰ طالب کشته و زخمی شده اند
رویداد نیوز

مقامات: در سه ولسوالی غزنی بیش از ۸۰ طالب کشته و زخمی شده اند

مقام‌های محلی در ولایت غزنی می‌گویند، در جریان عملیات‌های هدف‌مند در سه ولسوالی، اندر، مقر و گیلان این ولایت بیش از هشتاد طالب مسلح، شامل جنگ‌جویان خارجی کشته و زخمی شده است.

واحد حمعه‌زاده سخنگوی والی غزنی می‌گوید: “از اثر عملیات هدفمند نیروهای امنیتی در ولسوالی های مقر , گیلان و اندر که توسط نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی انجام شده بیش از ۸۰ تن از افراد طالبان مربوط گروپ مختلف تروریستی مشمول جنگ‌جویان خارجی این گروه کشته و زخمی شدند.”

جمعه‌زاده می افزاید ،در اقدام نخست در جریان روز گذشته (۲۲ جوزا) در پی درگیری نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی در ولسوالی گیلان ۱۵ تن از طالبان مسلح کشته و بیش ۳۰ تن دیگر شان شدیدا زخم برداشته است .

سخنگوی والی تایید می‌کند که در همین روز حملات طالبان بالای کمپ سینی ولسوالی اندر دفع و در نتیجه درگیری ها و انداخت های نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی بیش از ۳۰ جنگ‌جوی طالب کشته و زخمی شده است.

به گفته جمعه‌زاده ۱۲ طالب دیگر در جریان عملیات نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی در قریه‌جات گونه‌گون ولسوالی مقر جان‌های شان را از دست داده اند.

گفته می‌شود که در جریان این درگیری‌ها مقدار زیادی از سلاح , مهمات , تجهیزات و وسایط دشمن بدست نیروهای امنیتی قرار گرفته و یا تخریب شده است.

در این جریان سه تن از سربازان پولیس نیز زخمی شده است.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*