خانه / افغانستان / مجاهد:یک تعداد می‌خواهند با پرتاب موشک به خاک ازبکستان بین دو کشور بی‌اعتمادی ایجاد کند

مجاهد:یک تعداد می‌خواهند با پرتاب موشک به خاک ازبکستان بین دو کشور بی‌اعتمادی ایجاد کند

سخنگوی امارت اسلامی در مورد اظهارت وزارت خارجه ازبکستان مبنی بر پرتاب پنج راکت از خاک افغانستان به کشور ازبکستان را کار افراد دانست که می‌خواهند بی اعتمادی میان دو کشور ایجاد کنند.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی دیروز چهارشنبه (۱۵سرطان) در رشته توییتی نگاشته است که پرتاب موشک‌ها از طرف خاک افغانستان به کشور ازبکستان کار حلقات است که می‌خواهند بین دو کشور دوست ، بی اعتمادی را ایجاد کنند.
مجاهد در ادامه افزوده است. که امارت اسلامی افغانستان تلاش می‌نماید که این جنایتکاران را دستگیر نموده و به جزای اعمال شان برساند.
مجاهد بار دیگر به کشور ازبکستان اطمینان داد که از خاک افغانستان علیه هیچ کشوری تهدیدی متوجه نخواهد بود.
این در حالی است که دیروز وزارت خارجه ازبکستان طی خبرنامه‌ی بیان کرد که از خاک افغانستان به قلمرو اش پنج راکت پرتاب شده است. این وزارت افزود که تمامی راکت‌های پرتاب شده منفجر نشده و به کسی آسیب نرسانیده است. به گفته این وزارت اما یک تعدادی خانه‌های رهایشی نزدیک به سرحد تخریب شده و خسارت مالی برجا گذاشته است.

درباره خبرگزاری رویداد

1 دیدگاه

  1. An intriguing discussion is worth comment. I do think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but typically folks dont discuss these issues. To the next! All the best!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*