خانه / ورزش / لیگ برتر عربستان: پیروزی پرگل النصر با درخشش رونالدو

لیگ برتر عربستان: پیروزی پرگل النصر با درخشش رونالدو

النصر در ورزشگاه خانگی برابر الرائد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و موقتاً فاصله‌اش را با الاتحاد به 3 امتیاز کاهش داد.

النصر در این بازی چهار بار دروازه مهمانش را گشود. کریستیانو رونالدو در ابتدا در دقیقه 4 گلزنی کرد و نیمه اول تنها همین یک گل را داشت، اما شاگردان یلیشیچ در نیمه دوم آتش بازی به راه انداختند و توانستند سه گل در دقایق 55؛ 90 و 90+5 به ثمر برسانند. عبدالرحمان قریب، محمد ماران و عبدالمجید ال سولایهیم برای النصر گلزنی کردند تا 56 امتیازی شوند و 3 امتیاز فاصله با الاتحاد داشته باشند.

النصر در این روز ها به شدت تحت فشار است چرا که به تازگی از رقابت های جام حذفی عربستان حذف شده است و اوضاع مناسبی از لحاظ روحی ندارد.

النصر عربستان سالانه 200 میلیون یورو به کریستیانو رونالدو دستمزد می دهد اما همچنان آن طور که باید و شاید از عملکرد او رضایت ندارند چرا که رونالدو نتوانست مانع از حذف النصر از جام حذفی عربستان و یا باعث قهرمانی این تیم در سوپرجام عربستان شود.

همچنین النصر صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان را از دست داده است و عقب تر از الاتحاد قرار گرفته است و تلاش می کند که صدر جدول را از این تیم پس بگیرد.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*