خانه / ورزش / لیگ برتر انگلیس؛ تاریخ‌سازی محمد صلاح در شب صدرنشینی لیورپول

لیگ برتر انگلیس؛ تاریخ‌سازی محمد صلاح در شب صدرنشینی لیورپول

در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در شب که صلاح با پیراهن لیورپول به رکورد ۲۰۰ گل رسید، شاگردان کلوپ با کامبک دیدنی با نتیجه‌ی ۲ بر یک در برابر کرستال پالاس به برتری رسیدند.

در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول شام شنبه در حالی‌که با یک گل از میزبان خود کریستال پالاس عقب بود، موفق شد با دو گل محمد صلاح و هروی الیوت به برتری برسد و موقتا به صدر جدول صعود کند.

محمد صلاح، فوق ستاره مصری در دیدار لیورپول مقابل کریستال پالاس گلزنی کرد تا ۲۰۰ مین گل خود برای این باشگاه را به ثمر برساند و به پنجمین بازیکن تاریخ «قرمزها» تبدیل شود که به این رکورد دست می‌یابد.

در دیدار جذاب دیگر از هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، استون ویلا و آرسنال در ورزشگاه ویلاپارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر استون ویلا به پایان رسید.

شاگردان آرتتا با قبول این شکست‌ که پیش از این تنها یک باخت داشتند، 36 امتیازی ماندند و نتوانستند صدر جدول را از لیورپول بگیرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پس از لیورپول 37 امتیازی، آرسنال با 36 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استون‌ویلای 35 امتیازی هم سوم است. منچسترسیتی نیز که امشب مهمان لوتون تاون خواهد بود با 30 امتیاز روی پله چهارم ایستاده است.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*