خانه / ورزش / لالیگا کارت‌ سرخ و محرومیت وینیسیوس‌ جونیور را لغو کرد

لالیگا کارت‌ سرخ و محرومیت وینیسیوس‌ جونیور را لغو کرد

در پی اعتراض‌ های گسترده به شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در بازی تیم‌ های رئال مادرید و والنسیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیمات مهمی اتخاذ کرد.

کمیته برگزاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا در تصمیمی کاملا غیرمنتظره و پس از جلسه ای هفت ساعته، کارت سرخ وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید و والنسیا را لغو کرد.

در همین حال فدراسیون فوتبال اسپانیا برای باشگاه والنسیا به خاطر نژادپرستانه رفتار کردن هواداران مجازات‌هایی در نظر گرفت. باشگاه والنسیا ۴۵ هزار یورو (نزدیک به ۵۰ هزار دلار) از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شده و در کنارجریمه نقدی، این تیم باید ۵ بازی خانگی را بدون حضور تماشاگر میزبانی کند.

در بیانیه این فدراسیون آمده است: به نظر می‌رسد داور نتوانسته در صحنه درگیری به خوبی در جریان موضوع قرار بگیرد و به همین دلیل تصمیم درستی نگرفته است.

بربنیاد گزارش سی‌ان‌ان‌، در رابطه با وقایع این مسابقه پولیس اسپانیا ۷ تماشاگر والنسیا را پس از شناسایی بازداشت کرده است.

پس از شعارهای نژادپرستانه علیه ستاره رئال مادرید، چهره‌های مشهوری فوتبالی مانند نیمار، امباپه، ریو فردیناند، ژاوی، سرمربی بارسا و لولا، رئیس جمهوری برزیل، از وینیسیوس حمایت کردند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*