خانه / ورزش / لالیگا اسپانیا؛ بارسلونا دو امتیاز را مقابل مایورکا از دست داد

لالیگا اسپانیا؛ بارسلونا دو امتیاز را مقابل مایورکا از دست داد

در چارچوب رقابت های لالیگا، بارسلونا و مایورکا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و آبی‌اناری پوشان فقط یک امتیاز از این بازی به دست آوردند.

در آغاز هفته هفتم لالیگای اسپانیا، شب گذشته بارسلونا صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا مقابل میزبانش مایورکا به تساوی 2-2 بسنده کرد.

بارسلونا در حالی به یک امتیاز این بازی رضایت داد که دو بار از حریفش عقب افتاد. گل نخست بازی در دقیقه 8 توسط ودات موریکی برای مایورکا به ثمر رسید.

چهار دقیقه به پایان نیمه نخست مانده بود که رافینیا کار را برای بارسلونا به تساوی کشاند، اما این گل باعث نشد که بارسا بازنده به رختکن نرود، چون مایورکا در سومین دقیقه تلف شده نیمه اول، دومین گلش را توسط آبدون پراتس زد.

بارسلونا با گل دقیقه 75 فرمین لوپس دوباره همه چیز را به تساوی کشاند، اما در نهایت نتوانست گل دیگری را برای کسب تمام امتیازات مسابقه به ثمر برساند.

این نتیجه اگرچه بارسلونا را 17 امتیازی کرد، اما اکنون این فرصت را در اختیار تعقیب‌کنندگان تیم کاتالان یعنی خیرونای 16 امتیازی و رئال مادرید 15 امتیازی قرار می‌دهد تا صدر جدول را از چنگ شاگردان ژاوی درآورند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*