خانه / افغانستان / فرهاد غظیمی والی جدیدبلخ؛تامین امنیت در اولویت کار من قراردارد

فرهاد غظیمی والی جدیدبلخ؛تامین امنیت در اولویت کار من قراردارد

سه شنبه29میزان1399:

محمد فرهاد عظیمی والی جدید ولایت بلخ تاکید کرد که مصمم است تا با هماهنگی ارگان‌های امنیتی به وضعیت نامناسب امنیت در ولایت بلخ خاتمه داده و مصونیت عمومی را برای مردم فراهم نماید.

روز گذشته مراسم معرفی والی جدید بلخ با حضور روئسای ارگان‌های محلی، فرمانده قول اردوی 209 شاهین، اعضای شورای ولایتی، والی سابق و سایر مقام‌های محلی و شماری از باشندگان این ولایت در تالار همایشگاه نور واقع در پروژه خالد برگزار شد.

روح الله نیازی معین شاروالی‌های اداره ارگان‌های محل ولایت بلخ با حضور در مراسم معارفه محمدفرهاد عظیمی والی این ولایت گفت: حکم تقرری آقای عظیمی بر اساس پیشنهاد شماره 76 اداره ارگان‌های محل به جناب رئیس‌جمهور فرستاده شده که توسط وی منظور و تایید گردیده است.

وی گفت؛ مسئولین تازه تقرر یافته باید خدمت به مردم و منفعت مردم را به همه چیز ترجیح بدهند و امید است که با تغییرات در رهبری حکومت محلی بلخ وضعیت امنیتی، اقتصادی و انکشافی این ولایت بهبود پیدا کند.

در ادامه، محمد فرهاد عظیمی والی ولایت بلخ در این مراسم اظهار داشت: رئیس‌جمهور وعده سپرد که امنیت و زمینه‌های اقتصادی باشندگان بلخ را مورد توجه قرار می‌دهد و ما نیز دستور العمل‌هایی را تطبیق خواهیم کرد تا امنیت و مصونیت شهروندان ولایت بلخ تامین شود.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*