خانه / افغانستان / صلیب سرخ کمک‌هایش را به سکتور صحت افغانستان ادامه می‌دهد

صلیب سرخ کمک‌هایش را به سکتور صحت افغانستان ادامه می‌دهد

صلیب سرخ می‌گوید که افغانستان در حال حاضر به خدمات صحی بیشتر نیازمند است. این نهاد گفته است که برای دسترسی میلیون‌ها تن به خدمات‌صحی کمک‌هایش را در افغانستان همچنان ادامه می‌دهد.
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفته است که این نهاد مسؤولیت تامین و تجهیز ۳۳ شفاخانه را بر عهده دارد به گفته این نهاد تمامی امکانات و تجهییزات صحی این شفاخانه‌ها را تهیه می‌کند.

این گفته‌های صلیب‌سرخ در حالی صورت می‌گیرد که چندی پیش نیز اعلام کرده بود این نهاد هم‌اکنون حقوق ماهانه بیش از ۱۰ هزار کارمند صحی را در تمامی ولایات افغانستان به عهده دارد و پرداخت می‌کند.
این کمیته مدعی شده است که با پشتیبانی مالی از خدمات‌صحی در افغانستان میلیون‌ها تن به مراقبت‌های ضروری بهداشتی دسترسی خواهند داشت.
گفتنی است که بعد از سقوط نظام جمهوریت و روی کار آمدن حکومت امارت اسلامی وضعیت اقتصادی به مراتب وخیم‌تر شده است و کارمندان دولتی به شمول کارکنان صحی معاش ماهانه خود را دریافت نکرده است.

درباره خبرگزاری رویداد

1 دیدگاه

  1. I must thank you for the efforts youve put in penning this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*