خانه / ورزش / صعود منچستر به رده‌ای دوم جدول لیگ برتر و تساوی بارسلونا در رقابت های لالیگا

صعود منچستر به رده‌ای دوم جدول لیگ برتر و تساوی بارسلونا در رقابت های لالیگا

منچستر یونایتد در پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس در دقیقه 93 با تک گول مارکس راشفورد در ورزشگاه الدترافورد در برابر وولوز به پیروزی رسید.

به گزارش رویداد نیوز، شیاطین سرخ که در چندین بازی های اخیر در رقابت های لیگ برتر نتایج مطلوب کسب کرده بودند سه شنبه شب نیز با تک گول راشفورد در دقایق پایانی بازی توانستند که سه امیتاز ارزشمند خانگی را کسب نمایند.

شاگردان سولسشر که درچهار بازی قبل سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده بودند با حساب پیروزی مقابل وولوز با دو امتیاز کمتر از لیورپول در مکان دوم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس صعود کردند.

در لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا با سرمربی گری آقای کومان در غیاب ستاره آرژانتینی، لیونل مسی با نتیجه ناامید کننده 1-1 در برابر ایبار متوقف شد.

شاگردان رونالد کومان که در این فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا نتایج بسیار ضعیف و ناامید کننده را تا اینجای کار کسب کرده است سه شنبه شب در هفته شانزدهم از این رقابت ها در ورزشگاه نیو کمپ مقابل ایبار با نتیجه 1 بر یک متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد.

آبی اناری ها که در دیدار که ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی را در کنار خود نداشتند در آخرین بازی سال 2020 در مقابل حریف نه چندان قدرتمند تن به مساوی دادند.

تک گول این دیدار را برای بارسلونا ستاره جوان این تیم عثمان دمبلی به ثمر رساند و گول دمبلی بارسلونا را از شکست خانگی نجات داده یک امتیاز را برای تیم کومان به ارمغان آورد.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*