خانه / ورزش / شکست رئال مادرید پارسن جرمن و بایرن مونیخ در شب تساوی لیورپول و منچستر سیتی

شکست رئال مادرید پارسن جرمن و بایرن مونیخ در شب تساوی لیورپول و منچستر سیتی

یکشنبه شب در حساس ترین دیدار های سه لیگ معتبر اروپا تیم های رئال مادرید پارسن جرمن و بایرن مونیخ در برابر حریفان شان شکست را متقابل شدند.
تیم فوتبال رئال مادرید در هشتمین دور از رقابت های لالیګای اسپانیا با نتیجه ۲-۱ در برار اسپانیول شکست خورد. شاگردان آنچلوتی بادرنظرداشت شکست بارسلونا برابر اتلاتیکو مادرید چانس این را داشتند تا اختلاف امتیازات را با تیم بحران زده کومان افزایش دهند اما با بدچانسی و از دست دادن موقعیت های زیاد گلزنی نتوانستند تا سه امتیاز حساس بازی را در برابر اسپانیول بدست بیاروند.

گول های این دیدار را برای اسپانیول تماس و الیکس ویدال و تک ګول رئال مادرید را کریم بنزما ستاره فرانسوی این باشگاه به ثمر رساند. رئال مادرید بادرنظرداشت شکست در برابر اسپانیول نظر به تفاضل ګول زده بهتر با ۱۷ امتیاز همچنان در صدر جدول لالیګای اسپانیا می باشد.

در بوندیسلگای آلمان بایرن مونیخ با کمال ناباوری و بازی های درخشان که در چندین هفته از لیگ و لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته بود با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه خانگی در برابر اینتراخت فرانکفورت آلمان شکست خورد. شاگردان لویز فلیک که بازی را در دست داشتند گول نخست را به دروازه حریف زدند اما این اینتراخت فرانکفورت بود که با یک کامبک باورنکردنی نوار پیروزی های بایرن مونیخ را شکست.

در لیگ برتر انگلستان حساس ترین و پر بینینده ترین بازی فوتبال در قاره سبز میان تیم های قدرتمند منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفلید برگزار گردید که این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه مساوی ۲-۲ بدون برنده به فرجام رسید.

شاگردان کلوپ که تیم برتر زمین در این دیدار بودند در ابتدای بازی با یک ضد حمله فنی و حرکت استثنایی ستاره مصری محمد صلاح از جناح راست زمین موفق شدند تا گول نخست بازی را توسط سادیو مانه با پاس طلایی محمد صلاح به ثمر برسانند. با به ثمر رسیدن گول نخست بازی اوج هیجان این بازی افزایش پیدا کرد و من سیتی حملات خود را بالای دروازه سرخ پوشان آنفلید افزایش دادند.

حملات سیتی در نیمه نخست نتیجه مطلوب نداد و بازی در نیمه نخست با همان گول سادیو مانه به اتمام رسید. با شروع نیمه دوم بازی سیتی همچنان دست از حملات برنداشت و بلاخره با یک حرکت انفردای از سوی رحیم استرلینگ توپ به فودین مهاجم جدید آقای ګاردیولا رسید و این بازیکن با یک شوت قدرتمند توانست گول مساوی بازی را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن ګول مساوی حساسیت بازی بیشتر شد و بازیکنان لیورپول حملات را بیشتر ساختند و اینبار در دقیقه ۷۶ بازی محمد صلاح بهترین بازیکن این دیدار با یک حرکت فوق العاده و با جا گذاشتن مدافعان منچستر سیتی توانست گول برتری لیورپول را به ثمر برساند.

گول محمد صلاح آخرین گول این دیدار نبود شاگردان گاردیولا که دوست نداشتند سه امتیاز حساس این بازی را از دست بدهند فشار را بالای دروازه لیورپول یکبار دیگر افزایش داد تا این فشار ها بالاخره نتیجه داد و این هافک بلژیکی من ستی کین دی بروین موفق شد تا با یک ضربه مهارناشدنی ګول مساوی این دیدار را به ثمر برساند.
در ادامه دقایق پایانی بازی دو تیم سعی و تلاش خود را برای گول پیروزی انجام دادند اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و این بازی جذاب و دیدنی با نتیجه ۲-۲ در پایان ۹۰ دقیقه خاتمه یافت. تیم فوتبال چلسی با درنظرداشت مساوی لیورپول و من سیتی همچنان در صدر جدول لیګ انګلستان باقی ماند.

در فراسنه تیم فوتبال پارسن جرمن با نتیجه ۲-۰ در ورزشگاه خانگی باشگاه رن اولین شکست خود را در فصل جدید از لیګ فرانسه تجربه کرد. پارسن جرمن در شب که تمام ستارګان این تیم در ترکیب اصلی حضور داشتند با یک عملکرد ضعیف و بدچانسی لیونل مسی با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

درباره سعید مسافر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*