خانه / افغانستان / شایعات پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی پایانی ندارد

شایعات پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی پایانی ندارد

پپ گاردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از تمدید قرارداد خود با ستتیزن ها اعلام کرد که هنوز هم به پیوستن مسی در جمع سیتیزن‌ها خوشبین است.

پس از تمدید قرارداد پپ گاردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اولین سوال که از سوی خبرنگاران مطرح شد این بود که آیا هنوز هم خواهان پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی هستید یا خیر؟

گاردیولا در جواب گفت:

“این واقعآ سوال مشکل است، لیونل مسی سال های زیادی را برای بارسلونا بازی کرده و من فکر میکنم مسی در بارسلونا کار خود را به پایان برساند خوب است.”

به گزارش از رویداد نیوز، پس از ابراز نظر گاردیولا در رابطه پیوستن لیونل مسی سمرا هانتر، خبرنگار حوزه لالیگا ادعای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی از جذب لیونل مسی دست کشیده و به نوعی دیگر به دنبال نهایی کردن این انتقال نیست. این خبرنگار ادعا کرد که از یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه انگلیسی به این موضوع پی برده است.

در همین حال امروز ایندیپندنت در گزارشی از هافبک خلاق باشگاه استون ویلا یعنی جک گریلیش به عنوان گزینه اصلی پپ گواردیولا برای تقویت تیمش نام برد تا به نظر برسد که انتقال لیونل مسی به جمع سیتیزن ها تقریبا منتفی شده و حتی خود سرمربی کاتالان نیز به آن فکر می‌کند.

با این حال به نظر می رسد که شایعات پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی تمامی ندارد زیرا در همین  ارتباط ESPN مدعی شده تیم انگلیسی همچنان امیدوار است که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و هیچ گونه پشیمانی در کار نیست. طبق این گزارش تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچستر سیتی نیز می‌تواند به آنها در راه جذب برنده شش باره توپ طلا کمک کند.

با این همه شایعات، پپ گاردیولا در آخرین بیانیه ای خود افزود که دراین شکی نیست که باشگاه منچسترسیتی لیونل مسی را میخواهد و تمام تلاش های خود را خواهد انجام داد، پیوستن بهترین بازیکن دنیا میتواند افتخار بزرگ برای باشگاه منچسترسیتی باشد.

تیم فوتبال منچسترسیتی و پپ گاردیولا تصمیم دارند که یک تیم قدرتمند بسازند زیرا سیتی در چندین بازی نخست رقابت های لیگ برتر نتایج خوب کسب نکرده و در اخیر جدول می باشد منچسترسیتی در نخستین بازی های لیگ تنها سه بار پیروز شده و با درنظرداشت چنین نتایج ناامید کننده، خبر انتقال لیونل مسی از هر زمانی سرعت گرفته است.

تابستان فصل گذشته باشگاه منچسترسیتی مذاکرات خود را با فوق ستاره آرژانتینی آغار کرد و گمانه‌زنی های زیادی وجود داشت تا این بازیکن در جمع ستیتزن ها بپیوندد اما لیونل مسی اظهار کرد که پپ تا چه زمانی در منچسترسیتی حضور خواهد داشت و این باعث شد تا انتقال مسی به باشگاه منچسترسیتی به حاشیه برود.

با تمدید قرارداد پپ گاردیولا، سرمربی منچسترسیتی تا سال 2023 شایعات پیوستن لیونل مسی دوباره اوج گرفته و گمان میرود که مذاکرات این بازیکن دوباره با باشگاه منچسترسیتی از سر گرفته شود.

لیونل مسی که از 2008 تا سال 2012 زیر هدایت پپ گاردیولا برای بارسا به میدان رفت موفق شد تا در 135 بازی 55 پاس گول و 138 گول به ثمر برساند حالا در با نتایج ضعیف بارسا در لالیگا و در آن سو نتایج ضعیف سیتی در لیگ برتر دیده شود که سرنوشت انتقال مسی به جمع سیتیزن ها به کجا خواهد رسید.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*