خانه / ورزش / سویا 2 – 1 منچستر یونایتد؛ سویا به فینال لیگ اروپا صعود کرد

سویا 2 – 1 منچستر یونایتد؛ سویا به فینال لیگ اروپا صعود کرد

شاطین سرخ با نتیجه دو بر یک در مقابل شاگردان لوپتگی شکست خوردند و از صعود به فینال لیگ اروپا باز ماندند.

یکشنبه شب در حساس ترین دیدار های قاره سبز تیم فوتبال سویا به مصاف من یونایتد رفت که در این دیدار من یونایتد تیم برتر زمین بود اما با بدچانسی ها و از دست دادن موقعیت های پی هم قادر به شکست تیم فوتبال سویا نشد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند منچستر یونایتد که تیم آماده تر از سویا نشان داد موقعیت های بیشماری را بالای دروازه سویا ایجاد کرد اما یکی پی دیگر موقعیت هایشان منجر به گول نشد. سویا هم که در تورنمنت دلخواه خود بازی میکرد آهسته آهسته بازی را در دست گرفت و موفق شد دو گول وارد دروازه من یونایتد کند.

من یونایتد که قبلا جایگاه خود را در لیگ قهرمانان با کسب رتبه سوم در جدول لیگ برتر تثبیت کرده بود با حملات بیشمار تنها یک گول توانست به ثمر برساند بازی با حملات هر دوتیم ادامه پیدا کرد که در آخیر دیگر توپ از دروازه های دو تیم عبور نکرد و با نتیجه دو بر یک به نفع سویا به پایان رسید.

تیم فوتبال سویا یکی از پر افتخار ترین تیم در کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا است سویا برای پنج باز فاتح لیگ اروپا شده است و با درنظر داشت اینکه درسال 2020 هم به فینال صعود کرد انتظار میرود که سویا برای ششمین بار قهرمان لیگ اروپا خواهد شد.

حالا تیم فوتبال سویا منتظر بازی انتر میلان و شاختار دونسک خواهد بود دو تیم میلان و شاختار دونسک به مصاف هم خواهند رفت برنده این بازی در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا بازی خواهد کرد.

خوان لوپتگی سرمربی سویا پس از صعود تیم اش علاوه کرد:

” از اینکه به فینال لیگ اروپا صعود کردیم بسیار هیجانی هستم اما مطمین هستم یکی سخت ترین بازی را در پشرو خواهیم داشت نیاز است که آمادگی کامل خود داشته باشیم.”

” منچستر یونایتد بازی فوق العاده ای در مقابل ما انجام داد بدون شک من یونایتد یکی از آماده ترین تیم در چند سال اخیر است و میتوان گفت که بعداز شیوع ویروس کرونا بهترین آمادگی را داشتند.”

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*