خانه / ورزش / دومین بازی افغانستان در جام جهانی فوتسال امروز برگزار می‌شود

دومین بازی افغانستان در جام جهانی فوتسال امروز برگزار می‌شود

دومین دیدار تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2024، امروز (چهارشنبه، 28 سنبله) برگزار خواهد شد. در این بازی، ملی‌پوشان کشور به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌روند.

این مسابقه که دومین بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در تاریخ رقابت‌های جام جهانی فوتسال محسوب می‌شود، در تاشکند کشور ازبکستان، ساعت 7:30 شب به وقت کابل برگزار می‌گردد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها توانست با نتیجه 6 بر 4 بر تیم ملی آنگولا غلبه کند. این پیروزی نشان‌دهنده توانمندی و آمادگی بالای تیم افغانستان است؛ به‌ویژه با نقش کلیدی بازیکنانی همچون اکبر کاظمی، امید قنبری و مهران غلامی.

در سوی دیگر، تیم ملی فوتسال آرژانتین در بازی قبلی خود با نتیجه 7 بر 1 اوکراین را شکست داد. این تیم به عنوان یکی از قدرتمندترین و باتجربه‌ترین تیم‌ها در سطح جهانی شناخته می‌شود و در رقابت‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همواره در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته است.

در مسابقات گذشته، افغانستان نیز همواره با ارائه بازی‌های تهاجمی و نشان دادن توانایی گل‌زنی بالا، خود را به چالش کشیده است، اما در مقابل تیم‌های باتجربه‌تری مثل آرژانتین، ممکن است به تقویت دفاع و کنترل بازی نیاز داشته باشد.

آرژانتین با بهره‌گیری از تجربه و تاکتیک‌های پیشرفته‌اش می‌تواند چالش قابل توجهی برای افغانستان به شمار آید. این تیم به خاطر دفاع مستحکم و بازی تیمی هماهنگ خود شناخته شده است.

با توجه به عملکرد اخیر تیم افغانستان و انگیزه بالای بازیکنان، انتظار می‌رود این بازی رقابتی و نزدیک باشد، اما تجربه و مهارت‌های تاکتیکی آرژانتین می‌تواند یک چالش بزرگ برای بازیکنان افغانستان تلقی شود.

درباره Eltaf Amiri

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*