خانه / ورزش / دوری چندین ماهه مدافع لیورپور از میادین فتبال بدلیل جراحی زانو

دوری چندین ماهه مدافع لیورپور از میادین فتبال بدلیل جراحی زانو

ورجیل ون دایک مدافع وسطی باشگاه لیورپور در جریان بازی لیورپور و اورتون شدیدآ از ناحیه زانو مصدوم شد پزشکان پس از معاینات اعلام کردند زانوی وی باید جراحی شود با اینحال انتظار میرود که این بازیکن برای مدت نامعلوم از میادین دور خواهد بود.

در جریان تقابل لیورپور و اورتون تکل خشن جوردن پیکفورد، دروازه بان اورتون روی ون دایک سبب شد تا این مدافع از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید گردد و یورگن کلوپ ناچار گردید مداقع تاثیر گذار خود را تعویض نماید.

مداقع اسبق باشگاه سلتیک و ساوت همتون پس از تایید کردن تیم پزشک مبنی بر جراحی کردن زانوی وی در سایت اجتماعی واکنش نشان داد و افزود:

” برای چالش اتقاق افتاده آماده هستم. تمام تمرکز من بالای بهبودی دوباره من است و تمام تلاش ام را برای بازگشت هر چی زوتر به میدان خواهم انجام داد.”

” این واضح است که مصدومیت من یک مایع تاسف است در راه که شما میخواهید پیش بروید مشکلات متعددی به وجود میاید به کمک خداوند بهتر و قویتر بازخواهم گشت.”

برای چه مدتی باشگاه لیورپور ون دایک را در ترکیب نخواهد داشت؟

به علتی اینکه تا هنوز زمان عملیه جراحی این مدافع مشخص نشده است بنآ باشگاه لیورپور در باره دوری وی از میادین زمان مشخصی را اشاره نکرده است اما منابع مختلف میرسانند که به احتمال زیاد پس از عملیه جراحی این بازیکن برای مدت زمان طولانی از میادین دور خواهد بود.

پس از اینکه در سال 2018 ون دایک از باشگاه ساوت همتون به ارزش 75 میلیون یورو به لیورپور پیوست از آن زمان تا حال یکی از مهره های کلید خط دفاع آنفلید بشمار میرود.

وی در دو سال حضورش در این باشگاه به عناوین ارزشمند باشگاهی و فردی ازجمله لیگ برتر فوتبال انگلستان و لیگ قهرمانان دست پیدا کرد. قابل یادآوریست که باشگاه لیورپور پس از سه دهه ناکامی توانست لیگ برتر انگلیس را در سال 2019 فتح کند.

یکی از افتخارات بزرگ فردی ون دایک در طول دوران حرفه ای انتخاب شدن وی برای سه کاندیدای بهترین بازیکن فوتبال درسال 2019 بود ون دایک در کنار بهترین های فوتبال رونالدو و مسی در سال 2019 برای توپ طلا انتخاب گردیده بود.

نیکزاد

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*