خانه / صفحه اصلی / داماد ترامپ، از تجربه هایش در کاخ سفید کتاب می‌نویسد

داماد ترامپ، از تجربه هایش در کاخ سفید کتاب می‌نویسد

جارد کوشنر داماد دانلد ترمپ رییس جمهور امریکا تصمیم دارد که از زمان حضورش در کاخ سفید، کتابی بنویسد

به نقل از خبرگزاری رویترز؛ جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ و یکی از مشاوران ارشد رییس جمهوری پیشین آمریکا بود وی قصد دارد کتابی درباره تجربیات خود در کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری ترامپ، از جمله نقش او در مذاکرات برای رسیدن به توافق صلح ابراهیم میان اسراییل و کشورهای عربی، بنویسد.

منبع آگاه به رویترز گفته است جارد کوشنر در کتاب خود بیشتر بر امور خاورمیانه و توافق صلح میان اسراییل و کشورهای عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش که به توافق صلح ابراهیم معروف شد تمرکز کرده است.

جارد کوشنر، مشاورارشد و داماد دانلد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا یکی از مهندسان اصلی صلح ابراهیم که در سبتامبر سال 2020 به وقوع پیوست بوده است.

این کتاب هم‌چنین به اصلاح زندان‌ها در آمریکا، توافقات تجاری، روابط آمریکا با چین، واکنش آمریکا به همه‌گیری کرونا، تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 میلادی، داستان استیضاح ترامپ، بحران مرزی و رویدادهای پیرامون مرگ جورج فلوید در بازداشت پولیس خواهد پرداخت.

این منبع گفت: کوشنر به دنبال تسویه حساب نیست بلکه می‌خواهد متن تاریخی تهیه کند و به خوانندگان کمک کند تا درک کنند کار در کاخ سفید ترامپ چگونه بود.

این منبع افزود: این دیدگاه و نقطه‌نظرات جالب از سوی فردی خواهد بود که یک جایگاه مهم و قابل توجه داشت، در اکثر لحظات مهم و پرتنش حضور داشت اما خود را از مرکز توجهات دور نگه داشته بود، پشت صحنه حضور داشت و دسترسی محدودی به رسانه‌ها می داد.

این منبع افزود، کتاب کوشنر باید دارای محتوایی جالب توجه باشد به این دلیل که او مسئول پرونده‌های زیادی بود که سخت ترین لحظات زندگی‌اش را با آن موضوعات سپری کرد هنوز زمان مشخص برای همه‌گانی سازی این کتاب اعلان نشده است.

کوشنر 40 ساله و همسرش ایوانکا ترامپ پس از پایان ریاست جمهوری دانلد ترامپ، از واشنگتن به میامی نقل مکان کردند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*