خانه / ورزش / جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ برد پرگل کرواسیا در شب تساوی آلمان و اسپانیا

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ برد پرگل کرواسیا در شب تساوی آلمان و اسپانیا

در دومین دیدار از دور دوم گروه F دو تیم کرواسیا و کانادا در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود کرواسیا به پایان رسید.

کانادا در شروع بازی سریع ترین گل جام جهانی را وارد دروازه کرواسیا کرد اما شطرنجی ها تسلیم نشده با هنرنمایی بازیکنان خط میانی توانستند شکست را به یک برد پرگل تبدیل کرده و اولین پیروزی خود را در جام جهانی قطر جشن بگیرند.

تیم ملی کانادا پس قطر دومین تیم این دور جام جهانی است که خداحافظی زودهنگام با این رقابت ها میکند.

تیم های آلمان و اسپانیا در آخرین بازی از یک شنبه شب رقابت های مرحله گروهی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده ای نداشت و با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

اسپانیا که دربازی نخست این رقابت ها با نتیجه پرگل کارستاریکا را شکست داده بود با پیروزی امشب میخواست به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کند اما بازی خوب شاگردان هانسی فلیک نتوانستند بجز از یک امتیاز از این بازی چیزی دیگر به دست بیاروند.

تیم ملی آلمان هم که در بازی نخست به شکل عجیب و باورنکردنی در مقابل جاپان شکست خورده بود با مساوی برابر اسپانیا امید ها را برای صعود به مرحله بعدی زنده نگه داشت و سرنوشت شاگردان هانسی فلیک در آخرین بازی مقابل کاستاریکا معلوم خواهد شد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*