خانه / ورزش / جام جهانی کریکت؛ انگلستان در برابر افریقای جنوبی مغلوب شد

جام جهانی کریکت؛ انگلستان در برابر افریقای جنوبی مغلوب شد

در ادامه‌ی مسابقات جام جهانی کریکت ۵۰ آوره  ۲۰۲۳ هند، دیروز شنبه، ۲۱ اکتوبر تیم های افریقای جنوبی و سریلانکا در برابر حریفان شان به برتری رسیدند.

در بازی نخست تیم های ملی کریکت سریلانکا و هالند به مصاف هم رفتند که سریلانکا با یک نمایش عالی توانست نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها جشن بگیرند.

بازیکنان هالند در نخست به بیتنگ پرداختند و در ۵۰ آور و باز از دست دادن همه بازیکنان اش ، ۲۶۳ دوش را برای تیم سریلانکا هدف تعیین کردند.

در نیمه دوم این دیدار، تیم سریلانکا در ۴۸ آور و با از دست دادن تنها 5 بازیکن به هدف تعیین شده دست یافت و بدینگونه اولین پیروزی را در جام جهانی از آن خود کردند.

تیم ملی سریلانکا در سه بازی نخست این رقابت ها در برابر تیم های پاکستان، استرالیا و افریقای جنوبی شکست خورده بود.

در بازی دوم از این رقابت ها تیم های ملی کریکت انگلستان و افریقای جنوبی به مصاف هم  رفتند که انگلستان بحران زده این بار متحمل شکست سنگین در برابر افریقای جنوبی شد.

در بازی در نخست تیم افریقای جنوبی به بیتینگ پرداخت و  با یک نمایش خیره کننده در 50 آور  و با از دست دادن تنها هفت بازیکن 399  دوش را برای انگلستان هدف تعیین کرد.

در ادامه این دیدار بازیکنان انگلستان با یک چالش بسیار سنگین روبر بودند در 22 آور و با از دست دادن تمام بازیکنان تنها 170 دوش را توانستند در برابر افریقای جنوبی تکمیل کنند و با این حساب بازی را برای یکی مدعیان این دور رقابت های جام جهانی واگذار کردند.

پیش از این تیم ملی کریکت انگلستان مقابل تیم های نیوزلند و افغانستان نیز شکست خورده بود.

گفتنی است که در ادامه این رقابت ها، قرار است امروز تیم های ملی کریکت هند و نیوزلند در برابر هم قرار بگیرند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*