خانه / ورزش / جام اتحادیه انگلیس؛ حذف زودهنگام سیتی در شب صعود چلسی، آرسنال و لیورپول

جام اتحادیه انگلیس؛ حذف زودهنگام سیتی در شب صعود چلسی، آرسنال و لیورپول

دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با صعود چلسی، آرسنال و لیورپول و حذف زودهنگام منچسترسیتی از گردونه این رقابت‌ها به پایان رسید.

تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست مقابل نیوکاسل از جام اتحادیه فوتبال انگلیس کنار رفت.

در مهمترین مسابقه دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم فوتبال نیوکاسل میزبان منچسترسیتی بود که با یک گل به پیروزی رسید.

ایساک در دقیقه ۵۳ تک گل نیوکاسل را زد تا این تیم راهی مرحله بعد شود. به این ترتیب گواردیولا که در این مسابقه به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داده بود، خیلی زود از جام اتحادیه کنار رفت.

در لندن، تیم فوتبال آرسنال که مهمان رقیب همشهری‌اش برنتفورد بود با تک گل دقیقه 8 ریس نلسون موفق شد میزبان خود را شکست دهد.

در بازی دیگر، آبی‌های لندن که میزبان برایتون بودند به لطف گلزنی نیکلاس جکسون در دقیقه 51 موفق به حذف تیم تحت هدایت روبرتو دزربی شدند، تیمی که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس فراتر از انتظارات ظاهر شده است.

در آخرین بازی از این رقابت ها، لیورپول دیگر مدعی راه‌یافته به دور چهارم جام اتحادیه بود و نسبت به مدعیان لندنی، صعود قاطعانه‌تری داشت. شاگردان یورگن کلوپ که میزبان لسترسیتی دسته اولی بودند، این تیم را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشتند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*