خانه / منطقه و جهان / تیراندازی در تگزاس امریکا 5 کشته برجای گذاشت

تیراندازی در تگزاس امریکا 5 کشته برجای گذاشت

مقامات امنیتی ایالت تکزاس امریکا گفته اند که در اثر گلوله‌باری در داخل یک خانه واقع در منطقهٔ کلیولند آن ایالت پنج نفر به شمول یک کودک هشت ساله کشته شدند.

مقامات امنیتی شهر سن جاسینتو حوالی ۱۱:۳۰ جمعه شب تماسی در مورد آزار و اذیت از کلیولند دریافت کردند. ای‌بی‌سی گزارش داده که هنگامی که پولیس به محل رویداد رسید،‌ جسد چند نفر را دیدند که به ضرب گلوله کشته شده اند.

بربنیاد گفته های مقامات پولیس تگزاس، مظنون یک مرد مکزیکی است که به یک تفنگ سبک AR-15 مسلح بوده است. به گزارش تلویزون ای بی سی حداقل 10 نفر در خانه بودند که پولیس به محل رسیده و همه قربانیان بین 8 تا 40 سال سن داشتند.

مقامات امنیتی پولیس ایالت تگزاس هویت، سن یا رابطه احتمالی با مظنون را فاش نکرد اما تأیید کرد که تیراندازی‌ها همه در یک خانه رخ داده است. قربانیان همگی اهل هندوراس بودند و چهار نفر از قربانیان در صحنه جان باختند.

طبق گزارش رسانه های امریکایی،از اول جنوری ۲۰۲۲ تا ۳۱ دسمبر ۲۰۲۲ میلادی، ۴۴۱۵۴ نفر در اثر خشونت با اسلحه در سراسر ایالات متحده کشته شده اند که در این میان، بیش از ۲۰ هزار نفر در خشونت‌های گوناگون از جمله قتل و گلوله‌باری جمعی کشته شده اند و ۲۴۰۹۰ نفر با اسلحه خودکشی کرده اند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*