خانه / منطقه و جهان / ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، دوران سیاسی‌ام به پایان می‌رسد

ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، دوران سیاسی‌ام به پایان می‌رسد

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که اگر در انتخابات پیش‌رو (۵ نوامبر) شکست بخورد، برای چهارمین بار نامزد نخواهد شد و این موضوع به‌معنای «پایان دوران» سیاسی او خواهد بود.

به گزارش رویترز، ترامپ ۷۸ ساله در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت ناکامی در سومین تلاش خود برای ورود به کاخ سفید، برنامه‌ای برای نامزدی مجدد دارد، گفت: «نه، چنین چیزی را نمی‌بینم. به نظر من این پایان کارم است و امیدوارم این بار موفق شویم.»

ترامپ با چالشی جدی از سوی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور دموکرات، مواجه است. نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت آنها در ایالت‌های کلیدی که می‌توانند سرنوشت انتخابات را تعیین کنند، نزدیک است، در حالی که هریس به آرامی در نظرسنجی‌های ملی پیشی می‌گیرد.

ترامپ که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور بوده است، به دلیل تلاش برای ابطال نتایج انتخابات، با اتهامات جنایی مواجه است. او همواره هرگونه تخلف را رد کرده و کیفرخواست‌های خود را ناشی از انگیزه‌های سیاسی می‌داند. در ماه‌های اخیر، او به‌طور مکرر از تعهد به شناسایی بدون قید و شرط نتیجه انتخابات نوامبر خودداری کرده است. اگر او تصمیم بگیرد برای چهارمین بار در سال ۲۰۲۸ به کاخ سفید نامزد شود، در آن زمان ۸۲ ساله خواهد بود.

درباره Eltaf Amiri

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*