خانه / منطقه و جهان / ترامپ: برکناری پوتین می‌تواند اوضاع را بدتر کند

ترامپ: برکناری پوتین می‌تواند اوضاع را بدتر کند

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.

رییس جمهور سابق امریکا تصریح کرد: برکناری پوتین رییس جمهور روسیه می‌تواند اوضاع را بدتر کند.

ترامپ خواست کشورهای غربی‌ را مبنی بر اینکه درگیری این هفته میان گروه واگنر و ژنرال‌های ارشد روسیه می‌تواند منجر به سرنگونی دولت مسکو شود، نقش بر آب کرد و به مشتاقان کودتا در روسیه هشدار داد که برکناری رییس جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.

رییس جمهور سابق امریکا روز شنبه در حساب اجتماعی خود موسوم به “تروث سوشیال” نوشت: یک آشفتگی بزرگ در روسیه، اما مراقب باشید چه آرزویی دارید. (آشفتگی) بعدی ممکن است به مراتب بدتر باشد!

ترامپ در ادامه سخنرانی خود در خصوص رییس جمهور فعلی امریکا نیز گفت: جو بایدن در مورد روسیه هر کاری را که شی جین پینگ رییس جمهور چین بخواهد، انجام خواهد داد.

وی با اشاره به ادعاهایی مبنی بر دریافت رشوه برخی از اعضای خانواده بایدن از روابط تجاری با حزب کمونیست چین، نتیجه گرفت که رییس جمهور امریکا به شی وابسته است.

در حال حاضر با عقب نشینی گروه واگنر از مناطق روسیه و سفر فرمانده این  گروه به بلاروس وضعیت در مسکو به حالت عادی برگشته و در تازه ترین تصاویر برای اولین بار پس از آغاز شورش گروه واگنر وزیر دفاع روسیه دیده شده است.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*