خانه / افغانستان / بخاطر برگزاری مراسم خاک سپاری محمد یوسف غضنفر کمیسون ایجاد شد

بخاطر برگزاری مراسم خاک سپاری محمد یوسف غضنفر کمیسون ایجاد شد

ريیس‌جمهور غنی، با صدور حکمی، کمیسیونی را به منظور برگزاری مراسم ویژه‌ی خاک‌سپاری و فاتحه خوانی محمدیوسف غضنفر، نماینده‌ی فوق‌العاده‌ی ریاست‌جمهوری در امور توسعە‌ی اقتصادی، تجارتی و کاهش فقر، ایجاد کرد.

صدیق صدیقی، سخن‌گوی ریاست‌جمهوری، روز شنبه (۱۴ سرطان)، در برگه‌ی تویترش نوشت که به منظور برگزاری مراسم جنازه، تدفین و فاتحه خوانی محمد یوسف غضنفر، کمیسیون دولتی با ریاست محمد شاکر کارگر، ريیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست‌جمهوری، ایجاد شده است.

به گفته‌ی او، در ترکیب این کمیسیون، نمایندگان وزارت‌های دفاع، داخله، ارشاد، حج و اوقاف و اطلاعات و فرهنگ و همچنان دفتر شورای امنیت ملی، ریاست عمومی امنیت ملی، ادارە‌ی مستقل ارگان‌های محل و ریاست عمومی ادارە‌ی امور ریاست‌جمهوری، شامل اند.

آقای صدیقی گفته است که این کمیسیون، موظف است تا تدابیر همه جانبه را به منظور برگزاری مراسم ویژه‌ی دولتی جهت خاک‌سپاری و فاتحه خوانی در مرکز و ولایت‌ها، روی دست گرفته و عملی سازد.

محمدیوسف غضنفر، نماینده‌ی فوق‌العاده‌ی ریاست‌جمهوری در امور توسعه‌ی اقتصادی، تجاری و کاهش فقر، روز گذشته در اثر مبتلا شدن به ویروس کرونا، درترکیه گذشت.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*