خانه / منطقه و جهان / بایدن: به تاریخ و دستآورد های سیاه پوستان ارج بگذارید
بایدن: به تاریخ و دستآورد های سیاه پوستان ارج بگذارید
مشکل سیاه پوستان در امریکا

بایدن: به تاریخ و دستآورد های سیاه پوستان ارج بگذارید

سه شنبه14دلو1399:

رییس جمهور آمریکا جوبایدن در یک پیام نوشتاری اش در صفحه فیس بوک خود گفته است که از مردم آمریکا میخواهد تا به تاریخ و دستآورد های سیاه پوستان آمریکایی ارج نهند و همچنان مبارزه آنها در طول قرن ها آمریکا را به جهان حساب‌گر، رستگار و امید رسانده است و در این مورد باید تامل کنند.
آقای بایدن در این پیام خود گفته است که ماهرگز به اصول بنیادین یک ملت زندگی نکرده ایم و به این نقطه نرسیده ایم که همه یکسان آفریده شده اند و حق دارند در طول زندگی با آنها یکسان برخورد صورت گیرد.
او در پیوند به حادثه سال‌گذشته یک افسر پولیس که زانوی خود را روی گردن یک سیاه پوست به حدود 9 دقیقه گذاشت و آنرا کشت گفت: « زانوی به گردن عدالت چشم ملیون ها آمریکایی را باز کرد و تابستان اعتراض به راه انداخت و وجدان ملت را به آتش کشید.»


آقای بایدن گفته است که در دولت او کار برای همه آمریکاییان تمام خواهد شد هر خانواده، جامعه سیاه پوست و همه آمریکایی ها از آن نفع خواهند برد.
جوبایدن گفته است که تلاش دارد امداد اقتصادی را به دها میلیون آمریکایی برسانند و عدالت نژادی و برابری را در تمام ادارات دولت آمریکا برقرار کنند. او این کار را «هوشمندانه» عنوان کرده است.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*