خانه / منطقه و جهان / الکلسیکو: چهارمین شکست متوالی بارسلونا در برابر رئال مادرید

الکلسیکو: چهارمین شکست متوالی بارسلونا در برابر رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در هفته دهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا را با نتیجه 2 بر 1 در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در این دیدار حساس به دست بیاورد.

این چهارمین بار پیاپی بود که رئال مادرید، بارسلونا را در ال کلاسیکو ها شکست می دهد و بدین ترتیب بارسلونا یکی از بدترین روند های تاریخ خود را در ال کلاسیکو ها ثبت کرد چرا که از سال 1965 چنین اتفاقی بی سابقه بوده است.
در این دیدار که بدون حضور لیونل مسی هم جذابیت های خاص خودش را داشت شاگردان آنجلوتی نمایش بهتر و کم اشتباه تری داشتند و در نیمه اول موفق شدند با گل دیوید آلابا حریف خود را شکست دهند.

در نیمه دوم رونالد کومان با به میدان فرستادن کوتینیو تلاش کرد روند هجومی بارسلونا را بهتر کند اما این تیم نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه حریف ایجاد کند.

با رفتن بازی به وقت های اضافه هیجان بازی چند برابر شد و در حالی که بارسلونا برای رسیدن به گل تلاش می کرد این رئال مادرید بود که در سومن دقیقه وقت اضافه روی یک ضد حمله توانست توسط لوکاس واسکز به گل دوم دست پیدا کند.

هر چند بارسلونا در دقیقه ۹۷ موفق شد یکی از گل های خورده را توسط سرخیو آگوئرو جبران کند اما دیگر فرصتی برای جبران گل دوم باقی نمانده بود تا بارسلونا در خانه خود برابر رقیب دیرینه شکست را پذیرا شود.

در لیگ برتر انگلیس یکی از جذاب ترین دیدار ها میان منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد برگزار گردید که طی آن لیورپول برابر رقیب دیرینه به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کرد.
در این دیدار جذاب و تماشایی محمد صلاح سه گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد. نبی کیتا و دیگو ژوتا دیگر گل های لیورپول را وارد دروازه تیم منچستر کردند.

سولسشر که این فصل نتوانسته انتظارات را در منچستر برآورده کند با این شکست وضعیت بدترین پیدا کرد و تیمش با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. لیورپول هم با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و خود را به رده دوم و یک امتیازی چلسی در صدر جدول رساند.

اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: «حرف زدن آسان نیست زیرا این تاریک‌ترین روزی است که من هدایت این بازیکنان را برعهده داشته‌ام. کل عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نبود. ما موقعیت هایی ایجاد کردیم، لیورپول هم شانس‌هایی داشت اما آنها با تجربه‌تر عمل کردند. مسئولیت این شکست با من است و کادر فنی بسیار بسیار خوب و عالی هستند. طبیعتاً وقتی به بازیکنان خوب فضا می دهید آنها گلزنی می‌کنند. ما می‌دانیم که حالا در وضعیت بدی قرار گرفته‌ایم و نمی‌توانیم احساسی بدتر از این داشته باشیم اما بیایید ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد. فصل گذشته نیز با نتیجه ۶-۱ برابر تاتنهام شکست خوردیم اما این باخت با فاصله نسبت به آن بدتر بود.»

درباره سعید مسافر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*