خانه / اقتصادی / اعلان آمادگی شرکت های هوایی داخلی برای انتقال حجاج به عربستان سعودی
رویداد نیوز
وزیر حج اوقاف

اعلان آمادگی شرکت های هوایی داخلی برای انتقال حجاج به عربستان سعودی

دوشنبه ۲۷ دلو ۱۳۹۹:

وزارت صنعت و تجارت با نشر خبرنامه ی گفته است که جلسۀ مشترک وزارت صنعت وتجارت، وزارت حج و اوقاف، شرکت هوایی افغان آریانا، شرکت کام ایر و سکتور خصوصی تحت ریاست نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت به منظور بررسی پروسۀ انتقال حجاج به کشور عربستان سعودی در سالون کنفرانس های شهید سید مصطفی کاظمی این وزارت برگزار شد.

خبرنامه می افزاید در این جلسه، شرکت های هوایی افغان آریانا و کام ایر به منظور انتقال حجاج به کشور عربستان سعودی اعلان آمادگی کرده و گفتند که این شرکت ها امکانات مکمل انتقال حجاج به عربستان سعودی  را در سال آینده ی خورشیدی دارا می باشند.

نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت گفت که هدف از برگزاری این جلسه، بررسی امکانات شرکت های داخلی در پروسۀ انتقال حجاج به عربستان سعودی و حمایت مالی دولت از شرکت های هوایی داخلی می باشد.

از سوی هم محمدقاسم حلیمی وزیر حج و اوقاف تاکید کرد که پروسۀ انتقال حجاج مطابق به شرط نامۀ این وزارت به شرکت های هوایی دولتی و خصوصی داخلی قرارداد می شود. آقای حلیمی همچنین افزود در صورتی که شرکت های هوایی داخلی امکانات انتقال حجاج به عربستان سعودی را نداشته باشد، این وزارت قرارداد انتقال حجاج را با شرکت های خارجی عقد خواهد کرد.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*