خانه / افغانستان / حکومت دوسیه‌های ناتمام رژیم گذشته را بررسی می‌کند

حکومت دوسیه‌های ناتمام رژیم گذشته را بررسی می‌کند

کابینه نشست را به رهبری ملا حسن اخند، رییس الوزرا حکومت سرپرست بهر بررسی دوسیه‌های ناتمام از رژیم گذشته برگزار کرد.
ریاست عمومی اداره امور امارت اسلامی امروز سه‌شنبه (۶ثور) با نشر اعلامیه گفته است که این نشست با حضور داشت رییس الوزرا، سه معاونین ریاست الوزرا و وزیران سرپرست برگزار شد. این اعلامیه تصریح کرد در این نشست گزارش از دوسیه‌های نا‌تکمیل از رژیم گذشته از سوی لوی سارنوالی ارایه شد و سپس بر اساس آجندا در مورد موضوعات مختلف بحث صورت گرفت.
از سوی دیگر در این اعلامیه آمده است که به کمیسیون اقتصادی وظیفه سپرده شد تا به منظور حل موانع فرا راه آغاز کار عملی استخراج معدن مس عینک و موضوع قرارداد این معدن را بررسی نماید.
همچنان این اعلامیه از سپردن وظیفه به ریاست اطلاعات و فرهنگ خبر داده است تا موضوع انتقال و به جا ماندن آثار تاریخی را بررسی کند.
در همین حال اعلامیه افزوده است که در این نشست معین وزارت ترانسپورت مکلف گردید تا بررسی موضوعات رانندگان موترهای مسافربری معتاد به مواد مخدر، بی‌نظمی ترافیکی در شهر و حادثات ترافیکی از سوی نیروهای ام را آغاز کرده و نتیجه آنرا به کابینه ارایه کنند.
با این حال کابینه به منظور حل مشکل افزایش گداها، طرح وزارت کار امور اجتماعی و اداره افغان سره میاشت را تصویب کرد و به وزارت مربوطه وظیفه سپرده است تا در این بخش مکلفیت هایشان را بطور جدی انجام دهند.

درباره خبرگزاری رویداد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*