خانه / افغانستان / حکومت به امریکا: امارت اسلامی تمامی حقوق اولیه مردم افغانستان را تامین کرده است

حکومت به امریکا: امارت اسلامی تمامی حقوق اولیه مردم افغانستان را تامین کرده است

سخنگوی امارت اسلامی در واکنش به گزارش وزارت امور خارجه‌ی امریکا گفته است که نگرانی امریکا در حال حاضر در افغانستان بی‌جا است.
ذبیح الله مجاهد، ‌سخنگوی امارت اسلامی امروز پنج‌شنبه (۲۵حمل)‌ با نشر توییتی گفته است امریکا که نگرانی خود را از نقض حقوق بشر در افغانستان مطرح می‌کند نادرست است. وی افزود؛ که حقوق‌بشر در افغانستان زمانی مورد نقض قرار می‌گرفت که اشغال‌گران امریکایی و حامیان آنها روزانه ۲۰۰ افغان را می‌کشتند و یا هم خانه‌های آنها را بمباران می‌کردند. به گفته مجاهد به زنان و کودکان یورش می‌بردند.
سخنگوی امارت اسلامی تصریح کرد که در حال حاضر هیچ یک از اقدامات غیرانسانی وجود ندارد بلکه تمامی حقوق مشروع بشری تضمین شده است.
مجاهد نگرانی امریکا را در مورد نقض حقوق بشر در افغانستان را بیهوده عنوان کرد و علاوه نمود که امارت اسلامی تمام حقوق اولیه مردم افغانستان را تامین کرده است.
این در حالی است که دیروز وزارت خارجه امریکا گزارش را مبنی بر نقض گسترده حقوق بشر توسط طالبان به نشر رسانید.

درباره خبرگزاری رویداد

1 دیدگاه

  1. I must thank you for the efforts youve put in penning this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*