خانه / ورزش / جام جهانی فوتبال؛ امریکا حذف شد، هالند و آرژانتین راهی دور بعدی شدند

جام جهانی فوتبال؛ امریکا حذف شد، هالند و آرژانتین راهی دور بعدی شدند

تیم فوتبال ایالات متحده امریکا از جام جهانی 2022 قطر حذف شد، اما آرژانتین و هالند با شکست دادن حریفان شان راهی دور بعدی شدند.

نخستین رقابت دور حذفی جام جهانی قطر (شنبه، ۱۲ قوس) شاهد یک بازی هیجانی و نفس گیر میان تیم های ایالات متحده و هالند بود که لاله های نارنجی با یک بازی حساب شده توانستند در این دیدار با نتیجه سه بر یک به برتری رسیده و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنند.

گول های هالند در دقایق ۱۰، ۴۶ و ۸۱ بازی توسط دیپی، بلایند و دمفریز به ثمر رسید و  تنها گول ایالات متحده را رایت در دقیقه ۷۶ نیمه ای دوم وارد دروازه هالند کرد.

در بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شود.

در این بازی لیونل مسی عملکرد خوبی داشت و نشان داد که کمر به قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بسته است. گل اول تیم ملی آرژانتین را لیونل مسی در دقیقه 35 روی پاس نیکولاس اوتامندی به ثمر رساند. این گل یک گل زیبا بود که لیونل مسی با پای چپ خود به صورت کات‌دار و زمینی زد و توپ را وارد دروازه تیم ملی استرالیا کرد.

در نیمه دوم بازی حملات تیم ملی آرژانتین ادامه دار بود و در نهایت آلبی سلسته موفق شد در دقیقه 57 روی اشتباه عجیب و غریب دروازه بان استرالیا و لو دادن توپ، توسط جولیان آلوارز به گل برسد و خیال خود را از بابت صعود راحت کند اما در ادامه بازی استرالیایی ها با یک شوت از راه دور که در میانه راه به انزو فرناندز برخورد کرد در دقیقه 77 دروازه تیم ملی آرژانتین را باز کردند.

در ادامه بازیکنان استرالیا برای کشاندن بازی به تساوی خیلی تلاش کردند اما این تلاش ها مثمر واقع نشد و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع مسی و یارانش به پایان رسید و آلبی سلسته به دور بعدی این رقابت ها صعود کرد.

تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی هالند می رود و تقابل این دو تیم پرقدرت رقابت جذابی خواهد بود.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*